Статьи/Новости

    Конструктивні особливості пристрою полум’ягасника

    Конструктивні особливості пристрою полум'ягасника

    Згідно зі спрощеною схемою, глушники шуму в даний час поділяються на 2 типи: активні – тут використовується принцип поглинання звукових хвиль, що виникають, і пасивні – в цьому випадку виникаючий звук гаситься за допомогою відбиття звукових хвиль.

     

    В 1-му випадку застосовується наповнювач (як правило, в його ролі виступає базальтове або синтетичне волокно), що часто не витримує високих температур відпрацьованих вихлопних газів в передній частині глушника – в буквальному сенсі цього слова він вигорає за кілька місяців їзди у разі наявності захисту у вигляді нержавіючої сітки, або за кілька днів – якщо вона відсутня. Тому метод відбиття більше підходить для деталей, які постійно зазнають значного впливу з боку великих температур.

     

    Корпус полум’ягасника в обов’язковому порядку повинен складатися з 2-х шарів з тієї простої причини, щоб коливання внутрішнього шару усувалися зовнішнім – в іншому випадку, при різкому ударі звуковою хвилею корпус буде деренчати, мов порожня консервна банка.

    Особливу увагу необхідно приділити матеріалу, з якого виготовляється зовнішній шар корпусу полум’ягасника: він повинен мати високий рівень стійкості до корозійних процесів, чудово витримувати різкі температурні перепади і негативний вплив соляних розчинів, які за пару місяців досить легко «вбивають» навіть алюмінізовану сталь.

    Бажано, щоб матеріалом, з якого буде виконаний корпус, виступала нержавіюча жаростійка сталь. Що стосується вимог, що висуваються до матеріалу, з якого виконуються внутрішні частини полум’ягасника, вони не такі вже й суворі – це пов’язано з тим, що на початку вихлопної системи процеси корозії практично не розвиваються, а ось в задніх частинах постійно скупчуються волога і конденсат (вони потрапляють сюди крізь вихідний патрубок глушника).

    Не можна не відзначити також і обсяг самого полум’ягасника, оскільки від нього безпосередньо залежить, чи будуть працювати належним чином резонатор і глушник. У разі недостатнього обсягу в резонаторі або в глушнику при різкому натисненні педалі газу може виникнути досить неприємне деренчання. При виході з глушника рівень звуку стає ще вище. Якщо глушник і резонатор належать до прямоточного типу, деренчання мінімальне.

    Прямо сейчас Вы можете записаться к нам на СТО и получить Диагностику БЕСПЛАТНО

    Back to top