Статьи/Новости

Каталізатори для Dacia, каталізатори для Дачія Logan (Логан), Duster (Дастер)

Каталізатори для Dacia, каталізатори для Дачія Logan (Логан), Duster (Дастер)

Незважаючи на те, що автомобілі, вироблені на території сусідньої з нами Румунії, довгий час були чимось невідомим для нас – свого роду terra incognita в світі авто – в даний час ця ситуація поступово починає змінюватися на краще. Наочним підтвердженням тому є збільшення стрімкими темпами кількості автомобілів румунської марки Dacia.

Через сучасні суворі екологічні стандарти, що стосуються проблеми очищення відпрацьованих вихлопних газів, компанія «Каталізатор Сервіс» пропонує увазі щасливих власників цих авто каталізатори для різних моделей та модифікацій Дачія. Представлена у нас продукція бездоганно виконує покладені на неї обов’язки, а саме очищення від токсичних компонентів, що містяться у великій кількості у відпрацьованих газах та можуть завдати непоправної шкоди як здоров’ю людини, так і навколишньому середовищу. Компанія «Каталізатор Сервіс» пропонує наступний товарний асортимент:

 

— каталізатори для Dacia Duster (Дачия Дастер);

 

— каталізатори для Dacia Logan (Дачія Логан);

 

— каталізатори для Dacia Logan MCV (Дачія Логан МСВ);

 

— каталізатори для Dacia Logan Pick-up (Дачія Логан Пікап);

 

— каталізатори для Dacia Logan Van (Дачія Логан Вен);

 

— каталізатори для Dacia Sandero (Дачія Сандеро), в тому числі і для Dacia Sandero Stepway (Дачія Сандеро Стэпвэй).

 

Компанія «Каталізатор Сервіс» присутня на ринку України і Києва зокрема, починаючи з далекого 2003 року – за такий тривалий час нашими послугами встигли скористалися тисячі щасливих власників автомобілів марки Dacia (Дачия), які придбали у нас каталізатори для своїх «залізних коней».

 

Історія румунської компанії-автовиробника Dacia, яку також називають як Дачія або Дакія, почалася відносно недавно – в 1967 році. Перший автозавод на території Румунії був створений завдяки зусиллям всесвітньо відомої французької автокомпанії Renault (Рено). До речі, назва компанії є назвою території сучасної Румунії за часів Римської імперії.

 

Першою моделлю авто, випущеною на новому заводі, стала Renault R12. До речі кажучи, її серійне виробництво в самій Франції було розпочато 2 роками пізніше. Для прискореного навчання робочого штату заводу було дано старт складання нової моделі авто Renault R8, яка випускалася під назвою Dacia. Аж до настання 1971 року здійснювався випуск моделі Dacia 1100 – роком раніше було проведено її модернізацію.

 

1969 рік – крім моделі Renault R12 було дано старт серійному виробництву нового передньопривідного седана Dacia. 1972 рік — початок виробництва нової моделі універсала Dacia 1300 Break, сконструйованого на основі попередньої моделі Dacia 1300.

 

1973 рік – з заводського конвеєра зійшов перший екземпляр нового компактного і легкого авто – мова йде про пікап Dacia 1302. 1979 рік – було проведено модернізацію моделі авто Dacia 1310: в результаті машина отримала нові 4 круглі фари. У тому ж році світ побачили нові моделі – мова йде про випробувальний зразок авто-купе 1310 Sport і компактний джип ARO 10, створений на основі моделі Dacia 1300 та відомий покупцям під ім’ям Dacia Duster. Кінець 70-х років ознаменувався для компанії Dacia новим етапом в історії розвитку – початок складання нового фургона D6 (інше його ім’я — Renault Estafette), седана Renault R18, а також і якісно нового хетчбека R20. Необхідно відзначити, що ці авто створювалися виключно для членів правлячої у той час Комуністичної партії.

 

У період з 1981 по 1982 рр. було дано старт серійному виробництву моделей комерційних пікапів — 1304-1309. 1983 рік – світ побачив невелику серію моделі купе Sport 1410. Початок 80-х років – світовій громадськості була представлена нова модель компактного автомобіля Dacia 500, оснащена 2-циліндровим двигуном – це становило 50% від стандартного двигуна. На жаль, через економічну кризу, що вибухнула у Румунії, ця модель що спочатку здавалася надперспективною, так і не потрапила до серійного виробництва.

1985 рік – була випущена нова потужна модифікація моделі авто Dacia 1410. У тому ж 1985 році з заводського конвеєра зійшов перший екземпляр нової моделі 5-дверного хетчбека Dacia 1320, який після успішно здійсненої в 1990 році модернізації отримав ім’я Dacia 1325 Liberta (її виробництво здійснювалося аж до настання 1996 року). 1992 рік – дано старт серійному виробництву економ-версії моделі авто Dacia 1210, що не користувалася популярністю.

1993 рік – авто моделі Dacia 1310 була модернізована до серії CN2; у 1995 році – до серії CN3; у 1998 році була успішно здійснена остання модернізація — CN4. 1994 рік – початок виробництва моделі хетчбека під назвою Nova, основою для якого стала модель авто Peugeot 309. Після модернізації 2000 року авто стало називатися як Dacia SuperNova.

 

У 1998 році компанія Dacia стала дочірнім підприємством французької корпорації Renault. В принципі, до цього все і йшло, починаючи з моменту створення нею нового автозаводу на території Румунії. Штаб-квартира компанії Dacia знаходиться поблизу румунського міста Пітешті.

 

2003 рік – було розпочато серійне виробництво нової моделі Solenza. Правда випускалися ці машини всього лише 2 роки. 2004 рік – з’являється нова модель седана Dacia Logan, за основу якої була взята модель французького авто Renault X90. Через 2 роки на тій же платформі почали випускати модель Dacia Logan MCV. У 2007 році до перших двох моделей додалася модель фургона Logan VAN.

 

2004 рік – були випущені останні легкові автомобілі, сконструйовані на основі французького авто Renault R12. У наступному 2005 році було припинено виробництво пікапів. 2005 рік – компанія Dacia зазначила випуск свого 2,5-мільйонного автомобіля. 2008 рік – початок випуску нової моделі пікапа Logan Pickup. Необхідно відзначити, що останні розробки румунської компанії-виробника автомобілів користуються підвищеним попитом, як на внутрішньому ринку, так і за його межами.

Прямо сейчас Вы можете записаться к нам на СТО и получить Диагностику БЕСПЛАТНО

Back to top