Статьи и новости

    Чим відрізняються між собою різні моделі лямбда-зондів?

    Чим відрізняються між собою різні моделі лямбда-зондів?

    Між собою лямбда-зонди різняться:

     

    • присутньою на них різьбовою частиною;
    • наявністю підігріву;
    • присутньою кількістю проводів і сполучних роз’ємів.

    Не можна не відзначити, що загальний принцип роботи та робочий елемент всіх датчиків ідентичні. У зв’язку з цим, якщо ваш датчик оснащений 3-ма проводами і різьбленням 18х1.5, можете сміливо встановлювати датчик універсального характеру з аналогічними параметрами – наприклад, від автомобіля ВАЗ 2110. Лямбда-зонд буде працювати належним чином, термін його служби і рівень надійності безпосередньо залежить від його безпосереднього виробника.

    Якщо з певних причин «жигулівські» датчики у вас не викликають довіри, а необхідного датчика немає в наявності в магазині запчастин, можете сміливо брати будь-який датчик універсального типу. У цьому випадку головне – не переплутати в процесі паяння проводи.

    Варто відзначити, що навіть якесь розходження в різьбленні не настільки страшне. Так, лямбда-зонди переважної більшості автомобілів виробництва Японії меншого діаметру, ніж  європейських – якщо датчик не знаходиться в колекторі їхнього чавуну, можна просто приварити гайку з необхідним різьбленням. Не забувайте про те, що найчастіше спроба заощадити незначну суму може стати безпосередньою причиною вчинення додаткових істотних фінансових коштів. Перш ніж що-небудь переробити у власному автомобілі, переконайтеся в тому, що абсолютно все продумано і прораховано.

     

    Робочий елемент лямбда-зонда досить чутливий і досить швидко ламається і виходить з ладу. Особливо це характерно у випадку впливу з боку всіляких шкідливих присадок, які містяться в бензині незадовільної якості. Особливої шкоди завдає свинець. Антифриз і масло, що потрапляють в камеру згоряння, а також перегрів і погані контакти в електропроводці вкрай негативно позначаються на його термін служби. За допомогою осцилографа можна перевірити ступінь працездатності – для цих цілей можна також використовувати лямбда-тестер, однак його досить рідко можна побачити на вітчизняних СТО, незважаючи на те, що він здійснює більш точні вимірювання.