Статті/Новини

Спершу знімається старий глушник – необхідно зауважити, що ця процедура здійснюється набагато складніше, ніж установка нового. Необхідно проявити максимальну обережність, щоб не завдати шкоди деталям вашого авто, які розташовані в безпосередній близькості, а також цілим деталям випускної системи. Найчастіше страждає гофра: коли сполучна труба сильно прикипає, необхідно докласти величезних зусиль, щоб роз’єднати з’єднані деталі без […]
В процесі установки тюнінгової системи випуску прямоточного типу вимоги, що пред’являються до звуку часто дещо інші – потрібно зовсім не тихий звук, в якому переважають низькі частоти (баси). У зв’язку з цим прямоточний полум’ягасник, який використовується для тюнінга, цілком може бути більш простим за своєю конструкцією – це пояснюється тим, що деталі, які встановлюються після […]
Між собою лямбда-зонди різняться:   присутньою на них різьбовою частиною; наявністю підігріву; присутньою кількістю проводів і сполучних роз’ємів. Не можна не відзначити, що загальний принцип роботи та робочий елемент всіх датчиків ідентичні. У зв’язку з цим, якщо ваш датчик оснащений 3-ма проводами і різьбленням 18х1.5, можете сміливо встановлювати датчик універсального характеру з аналогічними параметрами – […]
Якщо ваш каталізатор вийшов з ладу – не поспішайте засмучуватися.   Звичайно, ви можете придбати нову деталь. Однак, далеко не для всіх цей варіант є прийнятним з тієї простої причини, що для одних автовласників вартість нового каталізатора виглядає значною, а інші просто не бачать сенсу в придбанні нової оригінальної деталі. Та й до того ж […]
Металевий каталізатор відрізняється більш високим рівнем надійності – протягом досить тривалого часу він здатний витримувати значні навантаження. Втім, керамічні і металеві каталізатори однаково вразливі до наступних речей:   — етилований бензин або бензин поганої якості;   — антифриз і масло, що потрапляють в камеру згоряння;   — сторонні технічні рідини, які використовуються для промивки паливної […]
Насамперед, виникає цілком закономірне питання, безпосередньо пов’язане з самою назвою деталі, розташованої відразу ж після приймальної труби глушника: чому саме ця назва, а не якась інша?   На жаль, немає достовірної інформації про дійсне походження назви «полум’ягасник». Плюс до всього зарубіжні виробники згаданої деталі систем випуску не мають схожої назви англійською мовою. Якщо дослівно перекладати […]
Якщо ви замінили каталізатор полум’ягасником, в такому випадку присутність лямбда-зонда як невід’ємної частини каталізатора, що забезпечує його нормальну роботу, стає необов’язковою – тут виникає цілком логічне питання: чи допускається експлуатація автомобіля без наявності лямбда-зонда? Однозначної відповіді на питання такого роду просто немає. Просто і правильно вирішити цю задачу можна лише, якщо в цьому автомобілі передбачена […]
СТО «Каталізатор Сервіс» працює з 2008 року, спеціалізується на обслуговуванні вихлопних систем легкових, позашляхових автомобілів та мікроавтобусів всіх марок незалежно від року випуску. Головний напрям станції — ремонт і заміна каталізаторів (нейтралізаторів вихлопних газів), а також заміна, ремонт, виготовлення та тюнінг вихлопних систем.   На сайті «Автоексперт» про нашу СТО вийшла стаття !   Каталізатор […]
3D-майстри з Renault створили анімаційний ролик в якому наочно, а також з усіх можливих і неможливих ракурсів показано принцип роботи вихлопної системи! Давайте дивитися разом…