Відключення системи EGR та сажового фільтра

СТО «Каталізатор Сервіс» пропонує видалення системи EGR і сажового фільтра, а також їхнє програмне відключення. Блок керування автомобіля буде перепрограмований таким чином, що EGR, а також сажовий фільтр повністю вилучать з програмного алгоритму роботи авто.

Велика практика в цій сфері дозволяє нам гарантувати коректну роботу автомобіля без системи EGR і сажового фільтра.

З питань робіт, пов’язаних з відключенням системи EGR і сажового фільтра, зателефонуйте нашим менеджерам за тел. (044) 228-66-86 або (097) 125-3-125.

ЩО ТАКЕ СИСТЕМА EGR?

Система EGR  – Exhaust Gas Recirculation, технологія циркуляції вихлопних газів, розрахована на зниження токсичності викидів в атмосферу (оксиду азоту). Іншими словами, ця установка частково повертає відпрацьовані гази з випускного у впускний колектор. Згідно зі стандартами Євро-5, EGR встановлюється на бензинові, а також дизельні двигуни сучасних автомобілів, за винятком моторів на основі турбін.

Уся суть технології EGR полягає в додаванні вихлопів до повітря у впускному колекторі автомобіля. Як відомо, концентрація оксидів азоту у відпрацьованих газах обумовлена високими температурами в камерах згоряння двигунів, де кисень виступає каталізатором горіння. Завдяки додаванню вихлопів у впускний колектор концентрація кисню стає меншою, за рахунок чого температура згоряння палива і рівень токсичності викидів в атмосферу

зменшується.

clean_egr

EGR_system

 

 

ЯК ПРАЦЮЄ СИСТЕМА EGR.

Основою всього пристрою є клапан, за допомогою якого регулюється обсяг відпрацьованих газів і тих, що подаються назад на впуск. І принцип його дії, залежно від типу двигуна, різний. У дизельних агрегатах дана система спрацьовує на холостих обертах і забезпечує до половини всього повітря на впуску. При підвищенні оборотів двигуна, клапан закривається до повного закриття при певному навантаженні. Під час прогріву клапан у закритому положенні. У бензинових автомобілях заслінка EGR відкрита тільки при низькому і середньому навантаженні і подає вихлоп у впускний колектор, забезпечуючи до 10% необхідного повітря.

dirty_EGR

ЧОМУ EGR У ВЛАСНИКІВ АВТО ВИКЛИКАЄ ПРОБЛЕМИ?

Система дуже вибаглива, під час роботи (особливо на не дуже якісному паливі) клапан EGR, датчики, впускний колектор вкриваються нагаром, що призводить до нестабільного функціонування двигуна. Нагар виникає через погану якість пального, несправність системи живлення і вентиляції картера, знос поршнів, неправильна робота турбокомпресора, несправність сенсорів, керуючих заслінкою EGR.

Утворення сажі нальоту на клапані призводить до того, що він заклинює, або спрацьовує з уповільненням. Клапан EGR може заклинити як у відкритому, так і у закритому положенні. У першому варіанті результатом для дизельних двигунів буде зниження потужності, а в бензинових агрегатах – нестійка робота на холостому ходу. У другому випадку дизель буде вести себе більш «жорстко», а бензиновий двигун буде більше витрачати палива. Уповільнене спрацьовування клапана EGR не має яскраво виражених симптомів і часто відбивається на холостих мотора.

САЖОВИЙ ФІЛЬТР

Ще одна поширена проблема з якою стикаються власники дизельних автомобілів – це вихід з ладу сажового фільтра.

Сажовий фільтр (Diesel Particulate Filter (DPF), або ж інша версія — FAP) – пристрій, що слугує для очищення відпрацьованих газів від частинок сажі, утворених внаслідок згоряння дизельного палива. Цей пристрій складається з керамічної матриці (карбід кремнію). Конструкція матриці виконана з комірок дрібного перерізу, поперемінно закритих з одного і з іншого боку. Усі комірки мають пористий матеріал, що виконує роль очисника.

Симптоми дефектного сажового фільтра

Помилки по фільтру на приладовій панелі, плаваючі холості оберти, відсутність тяги, збільшена витрата палива і підвищення рівня масла сигналізують про несправності даного пристрою.

Filter

ФАКТОРИ ПЕРЕДЧАСНОГО ЗНОСУ

Ресурс фільтру залежить від технічного стану двигуна та від якості пального. Причиною дострокової поломки може виявитися дефектна (зношена) форсунка або проблеми, пов’язані з системою EGR. Також цій неприємності можуть посприяти індикатори, що контролюють стан самого пристрою (диференціального тиску, датчик температури пристрою).

Існує кілька способів вирішення проблем, пов’язаних з сажовим фільтром:

  1. Покупка нового і його заміна – варіант вимагає немалих витрат і вирішить питання на 100-150 тис.км.
  2. Примусова регенерація. Це ненадовго позбавить від нестабільності роботи двигуна, але тільки у разі відсутності повного фізичного зносу.
  3. Програмне відключення і усунення сажового фільтра. Це одноразова процедура і потреба в заміні пристрою відпаде назавжди.

 

dirty_filter

Діагностика БЕЗКОШТОВНО

Back to top